Hier vind u de meest gestelde vragen

Website

Waar vind ik de algemene voorwaarden
Ik wil een link ruilen
Hoe werkt het fotoalbum
Hoe vraag ik een offerte aan
Wat is de zaagmodule
Hoe leg ik contact met Denting
Ik wil Denting liken op Facebook

 

Webshop

Hoe kan ik bestellen
Ik wil een wijziging maken in de winkelwagen
Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt bezorgd
Kan ik mijn bestelling ook afhalen
Ik zoek een speciaal product, kan dit voor mij worden besteld
Wat is shop tegoed
Hoe werkt Mijn Dashboard binnen mijn account
Waar vind ik mijn facturen
Zijn alle prijzen op de webshop inclusief BTW 
Kan ik mijn bestelling terugsturen
Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen
Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

 


 

Waar vind ik de algemene voorwaarden ?

Onder in onze website bevind zich in de footer en tekst met " Voorwaarden', als u hier op klikt opent er een nieuw scherm met onze voorwaarden.
U kunt vanuit dit scherm onze voorwaarden opslaan of afdrukken.

Ik wil een link ruilen

Het is natuurlijk altijd leuk als u op onze linkpagina kunt staan met uw bedrijf, band of stichting.
U kunt ons een verzoek sturen om uw link op onze pagina te krijgen, dit is geheel kosteloos, wij vragen echter wel een link terug op uw webpagina.
Het is gebruikelijk om een link te plaatsen indien u bij ons een flightcase heeft laten ontwerpen en bouwen, wij plaatsen dus geen linken zonder reden.

Hoe werkt het fotalbum

Op onze website hebben wij een fotoalbum geplaatst, zodat u kunt bekijken wat wij u zoal te bieden hebben, en wat voor flightcases wij voor onze opdrachtgevers hebben gemaakt. U ziet een filmstrip met twee pijlen, 1 links en 1 rechts. De filmstrip bevat kaften van de opgenomen albums. Als u op een kaft drukt, opent er een album met alle foto's van dat album. U kunt ook hier met de pijlen links en rechts in de foto, door het album bladeren. Als u naast de foto klikt of op het kruisje onderin de foto, sluit het album, en kunt u des gewenst een ander album kiezen, door op de volgende foto te klikken in de filmstrip.

Hoe vraag ik een offerte aan ?

U kunt altijd een vrijblijvende offerte bij ons aanvragen. U kunt dit doen door op de offerte pagina zoveel mogelijk velden in te vullen met de specificaties van de flightcase.Er zijn een aantal velden verplicht in te vullen, dit zijn : Uw naam, uw emailadres, uw telefoonnummer en wat in de flightcase wordt verpakt. Wij vragen u bijvoorbeeld wat de maten zijn van het product, of u schuim in de flightcase wilt hebben en of er wielen zijn gewenst om makkelijker te kunnen verplaatsen met uw flightcase. In het veld eventuele opmerkingen kunt u desgewenst nog een tekst plaatsen met bijvoorbeeld de gewenste kleur of andere zaken. Als u dit formulier vervolgens verzend met de daarvoor bestemde knop, komt dit formulier bij ons binnen via email. Wij zullen u dan binnen een redelijke termijn van 1 á 2 werkdagen een passende offerte doen toekomen.
U kunt deze offerte vervolgens bekijken en indien u hier enthousiast over bent, kunt u de flightcase bij ons bestellen. De levertijd is gemiddeld 3 werkweken.

Wat is de zaagmodule ?

Onze zaagmodule is een handige tool waarmee u direct online binnen onze webshop op maat gezaagd plaatmateriaal kunt bestellen.
U kunt uit de aanwezige plaatmaterialen kiezen, wij breiden dit nog uit naar meerdere keuzes, maar hebben niet alle platen op voorraad staan.
Wel kunnen wij de door u gewenste platen, welke niet in de keuzelijst staan voor u bestellen en op maat zagen , dit heeft echter wel een iets langere levertijd.
Onder het menu " Zaagmodule" kunt u een uitleg bekijken hoe onze module werkt.

Hoe leg ik contact met Denting ?

U kunt ons bereiken via email of telefoon.
Op de contact pagina kunt u alle contactgegevens terug vinden, compleet met een google maps kaartje. 

Ik wil Denting " Liken" op Facebook

Onder op onze website in de footer ziet u een like button met de tekst " Vind ik leuk"
Wij stellen het zeer op prijs als u ons via deze knop zou liken, ook kunt u onze pagina delen.

Hoe kan ik bestellen?

U kiest een product uit onze catalogus, en klikt op meer info. U kunt dan alle wetenswaardigheden van het product inzien en als u op Bestellen klikt wordt het product toegevoegd aan uw winkelwagen. Als u alles wat u nodig heeft, aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, klikt u in de winkelwagen op Afrekenen en vervolgens kunt u met iDeal alles afrekenen. Als dat allemaal gelukt is, krijgt u een bestellingsbevestiging en gaan wij voor u aan de slag.

Ik wil een wijziging maken in de winkelwagen

Als u in de winkelwagen een wijziging wilt maken, om bijvoorbeeld het aantal aan te passen, kunt u op het blauwe potloodje klikken. U kunt in het tekstvak "Aantal" het gewenste aantal dat u wilt bestellen invullen, vervolgens klikt u op "Aanpassen". Als u een product uit uw winkelwagen wilt verwijderen, kunt u op het blauwe vuilnisbakje klikken, nu wordt het geselecteerde product uit uw winkelwagen gehaald.

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen ?

U kunt in onze webshop afrekenen met iDeal als u in Nederland woont of Mister Cash als u in Belgie woont. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden. Het voordeel is dat het zeer veilig en vertrouwd is, en dat wij de producten een stuk sneller kunnen verzenden.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt bezorgd ?

Gemiddeld duurt het twee tot drie werkdagen, maar het kan voorkomen dat bepaalde producten moeilijk leverbaar zijn. Dan kan de levertijd oplopen tot 7 werkdagen. Mocht het langer duren, dan nemen wij contact met u op om u op de hoogte te houden. Als u op Vrijdag een bestelling plaatst, wordt het bij u op Dinsdag bezorgd. Aluminium wordt verstuurd op 1,7m, dit in verband met de maximale afmeting bij Post nl.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen. Als u uw bestelling binnen de webshop heeft afgerekend, kunt u bij opmerkingen melden dat u de bestelling komt afhalen. Wij stellen u middels een email op de hoogte wanneer uw bestelling voor u klaar staat.

Ik zoek een speciaal product, kan dit voor mij worden besteld ?

Het kan voorkomen dat u een speciaal product zoekt, wat u niet binnen onze webshop kunt vinden. Dan is er de mogelijkheid om ons een verzoek te sturen. Wij zullen dan vervolgens contact met u opnemen, en samen met u gaan kijken wat de mogelijkheden hiertoe zijn. Producten die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet worden teruggenomen.

Wat is shop tegoed ?

Shop tegoed is een bedrag wat u kunt besteden binnen onze webshop. U kunt dit shoptegoed als kado hebben gekregen van iemand. Uw shoptegoed staat in uw account . Als u een bestelling plaatst, wordt uw shoptegoed automatisch van het totaalbedrag afgetrokken. U hoeft hier niets aan te doen. Op uw factuur staat dit shoptegoed ook vermeld.

Hoe werkt Mijn Dashboard binnen mijn account ?

Het dashboard binnen uw account, is uw persoonlijke dashboard. Binnen dit dashboard kunt u uw gegevens wijzigen, maar ook uw historie bekijken, uw factuur uitprinten en uw shop tegoed inzien. Ook kunt u ons een bericht sturen vanuit uw dashboard, wij krijgen dit per email van u binnen. Ook kunt u uw account vanuit het dashboard verwijderen.

Waar vind ik mijn facturen ?

U kunt uw facturen vinden binnen uw dashboard onder de knop " Mijn bestellingen".
Daar ziet u een overzicht van de orders die u bij ons heeft geplaatst, naast iedere order staat een knop " Bekijk de factuur van deze bestelling".
Als u hier op klikt, opent de factuur en kunt u deze vervolgens uitprinten.

Zijn alle prijzen op de webshop inclusief BTW ?

Alle prijzen die u ziet op onze webshop zijn inclusief 21% BTW.
Dit staat onder op uw factuur gespecificeerd.

Kan ik mijn bestelling terugsturen ?

U kunt uw bestelling terugsturen indien u niet tevreden bent met de goederen die u van ons heeft ontvangen.
Voor op maat gezaagd plaatmateriaal geld dit echter niet, ook niet voor producten die speciaal op uw verzoek voor u zijn gemaakt of besteld zijn.

Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen ?

Indien u een klacht heeft over een product, kunt u ons dit kenbaar maken.
U dient uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst van de producten aan ons kenbaar te maken via een email.
Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen, en tot een oplossing komen.

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief door middel van uw email adres in te vullen op de website of binnen de webshop. U bent niet verplicht om een bestelling te plaatsen als u onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Onze nieuwsbrief bevat aanbiedingen en wetenswaardigheden. Als u besluit om geen nieuwsbrief meer te willen ontvangen, kunt u zich daarvoor ook weer afmelden. U ontvangt na het afmelden geen nieuwsbrief meer van ons.
 

 

Aanbieding   

Rackpaneel 0,5HE Staal, U-Shaped
€ 3,10